image building

Image building of imagovorming is het proces van het beïnvloeden van het beeld dat de omgeving van iemand heeft

 

Beïnvloeden gebeurt sowieso, dus je kan je er ook maar beter bewust van zijn DAT het gebeurt!
Elk mens probeert zich een oordeel te vormen van wat hij of zij ziet, leest, hoort en dergelijke. Op grond van dat beeld zal een beslissing genomen worden.

Toegepast op webdesign: pas beeld en de kleur van de website, logo, huisstijl en tekst aan bij het publiek dat je hoopt te trekken en dat bij jouw bedrijf past.
Van welke leeftijdscategorie? Welke sociale achtergrond? Wat hopen mensen bij jou te vinden?

Hoe WIL je dat je bedrijf overkomt? 
Betrouwbaar? Ervaren? Hip? Snel? Slim? Grondig? Creatief? Gezellig? Innoverend? Gerenommeerd?

Image building is grofweg onder te verdelen in:  

 

  1. Grafisch ontwerp en huisstijl

  2. Branding

  3. Marketing en (sociale) media

  4. SEO

  5. Wat de klant over jouw bedrijf vertelt

Grafisch Ontwerp

Logo’s, Visitekaartjes, Huisstijl, Folders & Flyers

Drukwerk en grafisch ontwerp zijn offline marketing tools

Logo, huisstijl, kleurgebruik, visitekaartjes, drukwerk, website, kleding, uiterlijk van het kantoor, uitstraling op social media. 


Bezuinig nooit op je visitekaartje!
Op een relatief goedkope manier kan je een blijvende indruk achterlaten 
Of een relatiegeschenk! Oubollig? Alleen als jij niet iets origineels wil bedenken.

Branding

Branding is een combinatie tussen grafisch ontwerp en marketing


We combineren een unieke naam met beeld (logo & de huisstijl) en vervolgens creëren we consistente marketing om een consistent idee te ondersteunen.
Op deze manier zal jouw bedrijf zich onderscheiden op de markt, loyale klanten aantrekken en behouden.
Bijvoorbeeld: de BRANDING van Pink Sun Webdesign is de associatie van de Pink dot met integriteit, creativiteit en duurzaamheid.

marketing

Ga niet zomaar roepen dat je bedrijf zo geweldig is! Niemand zal het tot zich door laten dringen. Want bijna elk bedrijf roept dat.

Bewijs het ! Gelijk bij de eerste oogopslag op je homepage …. Dit maakt jou bijzonder

Bewijs Dat je kwaliteit levert

Bewijs dat je er 100% voor gaat

Hou contact met je klanten en je netwerk.

Bewijs dat je begaan bent en kennis van zaken hebt


En zo nog een paar. Contact@pinksunwebdesign.nl en we gaan in gesprek. De blinde vlekken weghalen. 

Nieuwsbrieven

Een voorbeeld van een prima marketing campagne dat tegelijkertijd ook erg goed is voor de SEO is een blogartikel dat automatisch als nieuwsbrief verstuurd wordt via een nieuwsbrief provider zoals Mailchimp.

Dit kan opgezet worden door Pink Sun Webdesign. 

Vanzelfsprekend zal de opmaak van de nieuwsbrief hetzelfde zijn als die van de website.
Als het artikel interessant is en maar een deel van de tekst wordt weergegeven, dan zullen er veel mensen doorklikken naar de website.

Meer verkeer naar de website is goed voor de SEO. Ook zullen veel mensen dan weer even een kijkje nemen naar andere pagina’s op de website.

Hoe komt jouw bedrijf nu over?
Neem contact op en je krijgt een eerlijk oordeel en advies om over na te denken!